Media o festiwalu

Informacje na temat festiwalu ukazały się:
na antenach Pierwszego, Drugiego i Trzeciego Programu Telewizji Polskiej, TVP Kultura, Telewizji Polonii, Pierwszego, Drugiego i Trzeciego Programu Polskiego Radia, a także radia TOK FM, Bis, Dla Ciebie, PiN, Antyradia, radia Zet, Wawa, Eska, Radiostacji i innych. O festiwalu pisały m. in. Rzeczpospolita, Gazeta Stołeczna, Aktivist, Exklusiv, The Warsaw Voice, Focus Historia, Charaktery, portale Filmweb.pl, Stopklatka.pl, Wp.pl, Onet.pl, Independent.pl, Telegazeta.pl, Filmbox.pl, Gildia.pl oraz wiele innych.




Naszemu festiwalowi towarzyszyła rozbudowana promocja, która była jednocześnie reklamą PISF w następujących nośnikach:

- Ośmiostronicowy katalogowy dodatek do Rzeczpospolitej, poświęcony w całości festiwalowi (nakład 65 tys. egzemplarzy, kolor, format tabloid, papier gazetowy) dystrybuowanym wraz dziennikiem jednorazowo na kilka dni przed rozpoczęciem festiwalu w całym woj. Mazowieckim oraz w 17 tys. egzemplarzy tego samego dodatku, dystrybuowanych w wyselekcjonowanych miejscach w Warszawie (jak kawiarnie, kluby, czytelnie, restauracje, kina, ośrodki kultury).

- Ponad 200 plakatów B1 zamieszczonych na: 8 słupach w całości i 10 słupach Metropolis, 1/3 powierzchni, firmy Warexpo, w atrakcyjnych miejscach ścisłego Centrum i śródmieścia (w okresie od 29 do 13 listopada); 10 słupach Żak 1 powierzchni (w okresie od 5 do 13 listopada) w atrakcyjnych miejscach ścisłego Centrum i śródmieścia Warszawy; w miejscach wolnostojących Warszawy oraz w 16 Salonach Empik w całej Warszawie

- 9000 dwustronnych ulotek reklamowych (A6, kolor) oraz 2500 ulotek repertuarowych (A3, kolor) dystrybuowanych w wyselekcjonowanych miejscach w Warszawie i dodawanych do zakupów klientów w 16 salonach Empik w okresie 1 - 13 listopada

- zaproszenia wysyłane do szanownych gości VIP, na ceremonie otwarcia i zamknięcia